Τρίτη, 3 Ιουλίου 2012

Α΄Λυκείου: Οι μαθητές προάγονται και με 3 ή 4 - Μόνο με "αίτηση" του γονέα μένουν οι μαθητές στην τάξη


Ο υπολογισμός από φέτος του βαθμού του μαθήματος «Ερευνητική Εργασία»-χωρίς την αξιολόγηση του μαθητή- και η ενοποίηση μαθημάτων κλάδου για την έκδοση ενός βαθμού «διαλύει» τα σχολεία, καθώς οι μαθητές και με βαθμούς σε βασικά μαθύματα όπως φιλολογικά και φυσικών επιστημών με 2 και 4 προάγονται στην επόμενη τάξη.


Αυτό ουσιαστικά σημαίνει διάλυση των Λυκείων, καθώς οι μαθητές που από το Α τετράμηνο εάν λάβουν ένα βαθμό 13-14 , γνωρίζοντας ότι προάγονται στην επόμενη τάξη ακόμη και να δώσουν λευκές κόλες στις εξετάσεις Ιουνίου, αν όχι μετά βεβαιότητας, υπάρχει ο κίνδυνος να μην ξανανοίξουν βιβλία.

Ειδικότερα από φέτος στην Α Λυκείου σχεδόν δεν μένει κανείς μαθητής μετεξεταστέος-εκτός από ορισμένες εξαιρέσεις- για δύο λόγους:
ΠΡΩΤΟΝ : Με Προεδρικό Διάταγμα της υφυπουργού Παιδείας Εύης Χριστοφιλοπούλου, στην Α΄ τάξη Ημερήσιου και Α΄ τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου ο Γενικός Μέσος Όρος (Γ.Μ.Ο.) προκύπτει από το Μ.Ο. των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων, συμπεριλαμβανομένου και του μαθήματος της Ερευνητικής Εργασίας, και εκφράζεται με προσέγγιση δεκάτου. (Η βαθμολογία του κάθε μαθητή στο μάθημα της «Ερευνητικής Εργασίας» προκύπτει ως ο μέσος όρος της αντίστοιχης βαθμολογίας του στα δυο τετράμηνα και εκφράζεται με προσέγγιση δεκάτου).Ειδικά στο μάθημα «Ερευνητική Εργασία (Project)» οι μαθητές αυτής της κατηγορίας δεν αξιολογούνται!!!
(ΣΗΜΕΙΩΣΗ:Στις άλλες τάξεις του Ημερήσιου και Εσπερινού Γενικού Λυκείου ο Γενικός Μέσος Όρος (Γ.Μ.Ο.) προκύπτει από το Μ.Ο. των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων και εκφράζεται με προσέγγιση δεκάτου).
ΔΕΥΤΕΡΟΝ: Στην περίπτωση που εξάγεται για μαθητή απορριπτικό αποτέλεσμα σε κλάδο/κλάδους μαθήματος και ο συνολικός βαθμός στο μάθημα ως μέσος όρος των βαθμών των κλάδων είναι επίσης απορριπτικός, ο μαθητής αυτός παραπέμπεται μόνο στον κλάδο/στους κλάδους του μαθήματος στον οποίον/στους οποίους υστέρησε.
Τι σημαίνει αυτό στην πράξη:
Κατ αρχή τα μαθήματα, Φυσική, Χημεία και Βιολογία εξάγουν έναν βαθμό. Δηλαδή εάν για παράδειγμα ένας μαθητής έχει βαθμό 4 στο κάθε ένα από τα τρία αυτά μαθήματα , τότε μέσο όρο σ αυτόν τον κλάδο βγάζει γενικό βαθμό 4 και έν υποθέσουμε ότι στην Ερευνητική Εργασία έχει 16 (σ.σ. τέτοιους και μεγαλύτερους βαθμούς έχουν) τότε τις Φυσικέ Επιστήμες τις περνάει ακόμη και με βαθμό 4.
Επίσης στ Φιλολογικά μαθήματα εάν υποθέσουμε ότι ο μαθητής στα Αρχαία έχει βαθμό 5 στην έκθεση 16 , στη Νεοελληνική Λογοτεχνία 7 , στον κλάδο των Φιλολογικών βγάζει βαθμό 9,5..

ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΏΝ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
Eξαγωγή του βαθμού προαγωγής ή απόλυσης (Γενικός Μέσος Όρος − Γ.Μ.Ο.).
1. Σε όλες τις τάξεις του Λυκείου ο Γενικός Μέσος Όρος (Γ.Μ.Ο.) προκύπτει από το Μ.Ο. των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων και εκφράζεται με Προσέγγιση δεκάτου.
Προαγωγή, απόλυση και απόρριψη μαθητών
1. Για την προαγωγή και απόλυση των μαθητών απαιτείται γενικός μέσος όρος τουλάχιστον εννέα και πέ− ντε δέκατα (9,5), ο οποίος υπολογίζεται στο εξής από το σύνολο των βαθμών των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων, συνυπολογιζομένου και του προφορικού βαθμού, είτε αυτά εξετάζονται σε εθνικό επίπεδο, είτε σε επίπεδο σχολικής μονάδας.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Πνευματικά Δικαιώματα

-Επιτρέπεται η αντιγραφή του κειμένου
-Μόνο για μη-κερδοσκοπική χρήση
-ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ η αναφορά πηγής

nek-plan.blogspot.com